Les succès sur unturned II

Pour unturned II si il y aura les méme succès ou des nouveaux succès. Moi je dit se serai mieux d’avoir des nouveaux succès mais facile au début et de plus en plus difficile et plus de succès jort 73+ de succès.

translation :
“For unturned II, if there are same or new achievements, i think it would be better to have new success easy at the beginning but that become harder when you play, i would like 73 achievements”

my answer :
this guys is the reason why everyone things French don’t speak others languages xD
but yeah, we definitely need more variety of achievements .

Il y a de très grande chance que les succès présents sur Unturned II soient basés sur une bonne partie des actuels. Je pense notamment aux succès pour la distance parcourue, la quantité de zombies/ennemies tués. Mais très probablement de nouvelles idées concernant ce sujet arriveront par la suite au cours du développement.

Achievements shouldn’t be just for newbs and the endgame, there should be goals that are within reach throughout the play time, without these goals just being 10 different levels of the same achievement.

Also

image-6

3 Likes

This topic was automatically closed 28 days after the last reply. New replies are no longer allowed.