Problème de son sur unturned

J’ai rencontré un problème de son sur mon jeu unturned , je n’entend plus du tout le son du jeu , pourtant tout fonctionne sur mon ordinateur et mon casque et mon écran

Ce que j’ai fait pour essayer de résoudre le problème :

  • Désinstaller les fichiers du jeu et le réinstaller
  • essayer de lancer sur un autre compte steam ( mais c’est pareille)
  • Vérifier plusieurs fois les options du jeu et du casque
  • voir si le mélangeur de volume ne marcher pas pour unturned
  • Redémarrer mon ordinateur

Voila j’ai ce problème depuis quelques jours maintenant et j’aimerais à tout prix le résouidre
Merci de trouver une solution au plus vite

3 Likes

Hello! I am sorry to hear that you’re having issues with sound.

Could you clarify if this issue happens with other games on Steam? Or does this only happen when playing Unturned?

2 Likes

I’ll provide localization into English for those who are curious what Seife’s saying.

I met a sound problem with my unturned game, I don’t hear any of the game’s sounds, yet everything works on my computer including my headphones and screen.

What I did to try to solve the problem:

  • Uninstall the game’s files and reinstalled it
  • Try to launch on another steam account (but with the same results)
  • Check game and headset options several times
  • see if the volume mixer doesn’t work for unturned
  • Reboot my computer

I’ve been having this problem for a few days now, and I would like at all costs to resolve the issue. Thanks for finding a solution as soon as possible.

3 Likes

Tu rencontres le problème depuis la dernière mise à jour ou c’était déjà le cas un peu avant ?

Comme Molton l’a demandé ça serait assez bien de savoir si tu rencontres le problème aussi sur d’autres jeux, tu as testé sur autre chose qu’Unturned ?

3 Likes

Popping in to say it’s very nice of you guys to help translate for this player. :slight_smile:

5 Likes

This topic was automatically closed 28 days after the last reply. New replies are no longer allowed.