Que las balas traspasen paredes - Opinion

Creo que una buena idea seria que las balas de las armas pueden penetrar en algunas paredes como la Madera, Tela, Metal de los Automóviles, entre otros. y que cada vez que una bala penetre una pared se disperse hasta que no pueda penetrar mas paredes.
Las veces que pueda penetrar una pared puede cambiar por su Calibre (5.56 - .50 - 7.62…)

Bueno, esto es solo una opinión y puede que no les guste a muchos, Ademas Hablo en ESPAÑOL y puede que no se entienda lo que escribo.

Me gustaría leer sus Opiniones.

En mi opinion solo me gustaria eso con muy pocas cosas como barreras de madera nada mas o solo con algunas pocas armas.

1 Like

This is already implemented.

1 Like

También pensaba lo mismo.

Gracias por la información.

sinto muito senhor não falo mini português :ok_hand::weary:

still, like molt said its pretty much already implemented i guess

1 Like

For anyone else reading this post who doesn’t understand due to language barrier,

I want bullet penetration across various materials

Which, is already confirmed by Nelson

1 Like

I think that a good idea would be that the bullets of the weapons can penetrate in some walls like the Wood, Fabric, Metal of the Automobiles, among others. and that every time a bullet penetrates a wall it disperses until it can not penetrate more walls.
The times you can penetrate a wall can change for your Caliber (5.56 - .50 - 7.62 …)

Well, this is just an opinion and may not like many, I also speak in SPANISH and may not understand what I write.

I would like to read your Opinions.
translation.

This topic was automatically closed 28 days after the last reply. New replies are no longer allowed.