It's that time of year again...Steam Awards!


#1

The Steam Awards are here, now is the time to nominate your favorite games for an award!


If yall don't I swear to god
#2

We should formally decide on one award and rally votes for that.

Gives us the best chances.


#3

Labour of Love fits Unturned incredibly well. I’d say we choose it and finally get the game an award, damn it!


#4

Rest in spaghetti, never forghetti


#5

Those damn Europeans…and their trucks!
jones1


#6

SWEAR TO GOD IF YOU DONT


#7

i did that too :smile:


#8

Y’all Leaders gotta pin this shit tbh

:smirk:


#9

#10

Good thing Fortnite isn’t on Steam


#11


done

note: i also did something like this


#12

Did my part,

However…


#13

I support rigging this. :wink:


#14

Done!


#15

Sorry, gotta give it to the real champ.


#16

Greg Steven and cooperation with Nelson Sexton both made a gg together.


#17

image
also


#18


#19

imdoingmypart


#20